×فروش ویژه: هاست سی پنل فضای نامحدود ایران  |  هاست دایرکت ادمین آلمان | هاست نامحدود آلمانهاست ویژه سالیانه 50 هزار توماننمایندگی سی پنل
کد تخفیف بیست درصدی روی پلانهای هاست با پرداخت سالیانه : ap24

قوانین سایت و قرارداد چاپ

  • 1

خرید از سایت ما بمعنی قبول مجموعه قوانین و روال های سایت ما می باشد و بمنزله انعقاد قراردادی فیمابین ما و کاربران ما می باشد و ارائه قانون دیگری خارج از موازین این سایت توسط کاربر باعث تضعیف/عدم اجرا/تغییرهیچ یک از مفاد این قرارداد نمی باشد.
مجددا تاکید می شود، ما هیچ کاربری را مجبور به خرید از سایت خود نکرده ایم و انتخاب سرویس های ما به اختیار کاربران گرامی می باشد که در نتیجه مطالعه مشخصات سرویس ها و قوانین ما می باشد.
از کاربران بالقوه تقاضا می شود اگر حتی در مورد یکی از قوانین سایت ما ابهام داشتند و یا آنرا بطور کامل قبول نداشتند جهت جلوگیری از مشکلات آتی از خرید از سایت ما خودداری بفرمایند.

تبلیغ منفی در مورد سایت و سرویس های ما ممنوع و قابل پیگیری می باشد.

کاربر پس از خرید از این سایت ملزم به پایبندی به قوانین و اطلاعیه های نمایش داده شده روی این سایت می باشد.
کاربر با خرید از این سایت حق اعتراض و شکایت به تغییر قوانین این سایت و هرگونه حق پیگیری قانونی ویا قضایی خارج از قوانین سایت ویا حق هرگونه اعتراض و شکایت و پیگیری نسبت به تغییر در روال تحویل و ارائه یا تمدید و حذف خدمات را از خود ساقط می کند.

اگر قبل از دریافت پاسخ تیکت شکایت از طرف ما، کاربر اقدام به پیگیری قانونی و یا ارسال شکایت به اینماد یا پلیس فتا و موارد مشابه کند ادامه سرویس دهی به کاربر اولویت ما نخواهد بود.
در اینصورت پیشنهاد می کنیم کاربر حتما سرویس خود را به سایت های همکار منتقل کند.
طبق این متن تصمیم گیری در مورد ادامه ارائه سرویس به این نوع کاربران محترم منحصرا در اختیار ما بوده و تضمین 7 روز عودت وجه (در 7 روز اول اولین سفارش) از بین می رود.

 


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

<< بازگشت