×فروش ویژه: هاست سی پنل فضای نامحدود ایران  |  هاست دایرکت ادمین آلمان | هاست نامحدود آلمانهاست ویژه سالیانه 50 هزار توماننمایندگی سی پنل
کد تخفیف بیست درصدی روی پلانهای هاست با پرداخت سالیانه : ap24

خسارت و رفع مسئولیت چاپ

  • خسارت, جبران خسارت
  • 0

عضویت در سایت ما، سفارش و خرید هر یک از خدمات ما بمنزله قبول تمامی قوانین و روال های تعیین شده در سایت ما می باشد.

طبق این بند از شرایط ارائه سرویس این سایت، کاربر قبول می کند حداکثر خسارت قابل اثبات و ادعا توسط کاربر/خریدار در مراجع حل اختلاف معادل هزینه پرداختی مربوط به زمان باقیمانده از ارائه سرویس مورد نظر/اختلاف بصورت خاص(و نه کل خدمات دریافتی) بوده و خسارت مازاد متوجه ما/فروشنده نمی باشد همانطور که در سود سایت/معاملات/فروش و ارزش نام دامنه و برند شما (کاربر) شراکتی با ما وجود ندارد.

در مورد روال ها، مشخصات و نوع سرویس دهی روی سایت طبق جداول اطلاع رسانی شده ولی تضمینی روی بدون عیب بودن، امنیت، کیفیت و کمیت، بکاپ گیری منظم و سالم، آپتایم، تمدید بموقع دامنه، ریز امکانات و ... وجود ندارد مگر درصورت وجود قرارداد درمورد سرویسی خاص بصورت کتبی چاپ شده و امضاء شده بین طرفین سایت ما و کاربر.

کاربر می پذیرد موارد فورس ماژور متداول (سیل، زلزله، افزایش ناگهانی قیمت ارز، عدم ارائه سرویس توسط سرویس دهنده/دیتاسنتر، انواع تحریم ناگهانی و ...) و هر عاملی خارج از کنترل ما که باعث عدم توانایی در ادامه ارائه سرویس دهی شود کلیه تعهدات سرویس دهی و اطلاع رسانی مربوطه را از ما ساقط می کند.

طبق قوانین سایت ما که هنگام ثبت نام/سفارش کاربران آنرا می پذیرند تمامی کاربران موظف به برآوردن شرایطی هستند که مخالف قوانین ما نباشد و به هر نحوتخطی از قوانین ما باعث می شود سرویس ایشان بدون هرگونه عودت وجه کنسل شود و کاربر با خرید هر یک از سرویس های ما هرگونه ادعای خسارت را از خود ساقط می کند.

نصب نشدن نرم افزار یا اسکریپت خاص روی سرور ها نشانه وجود مشکل فنی نمی باشد و معیار نصب شدن نرم افزار ها، اسکریپت ها و قالب های استاندارد روی سرور می باشند (مانند وردپرس، جوملا و ...).

همواره کاربر بنابر اهمیت اطلاعات خود بر اساس نیاز خود باید از اطلاعات خود خارج از سرور های ما نسخه پشتیبان تهیه کند و درصورت بروز حادثه مانند از دست رفتن هر نوع اطلاعات از روی سرور های اصلی یا بکاپ هیچ مسئولیتی متوجه ما نمی باشد.

بجز موارد فورس ماژور(سیل، زلزله، قطعی اینترنت و ...)، موارد خارج از کنترل ما و هرنوع تخلف کاربر که باعث قطعی سایت شده باشد در صورتیکه قطعی کلی سرویس بیش از 24 ساعت بطول بیانجامد، درصورت ثبت تیکت توسط کاربر قبل از زمان انقضای سرویس، دو برابر مدت قطعی بصورت رایگان به مدت قرارداد افزوده می گردد.

فروش سرویس ها به غیر، بدون اطلاع قبلی مجاز نمی باشد و هیچگونه مسئولیتی را متوجه ما نخواهد کرد.

پیگیری کلیه موارد مربوط به ایرنیک با خود کاربران محترم می باشد و فقط ثبت اولیه بعهده ما می باشد. مانند پیگیری تایید دامنه و یا ارائه مدارک یا تعهدنامه مورد نیاز به ایرنیک و غیره. مسئولیت آزاد شدن دامنه بعهده خود کاربر می باشد.

درصورت عدم تمدید بموقع دامنه به هر دلیل و ثبت آن توسط افرادی غیر از کاربر فعلی، خود کاربر مسئول عواقب مربوطه می باشد.

مسئولیت هرگونه محدودیت و از دسترس خارج شدن هر نوع سرویسی بدلیل تحریم یا تغییر قوانین متوجه ما نمی باشد.

خریدار تنها در صورت اعلام قبل از سفارش/خرید و بستن قرارداد کتبی خاص و جداگانه در زمینه تضمین دسترسی دائمی سرویس یا سلامت بکاپ گیری و یا هر مورد دیگری می تواند ادعای خسارت کند و در غیر اینصورت حق هرگونه اعتراضی در این زمینه از خود سلب نموده است.

هیچ تضمینی در مورد زمان و سلامت انتقال اطلاعات از هاست قبلی به سرور های ما وجود ندارد.

هیچ تضمینی در ثبت دامنه و راه اندازی سروریس بصورت لحظه ای یا در بازه زمانی خاص وجود ندارد و اگر قبل از ثبت دامنه شخص دیگری آنرا ثبت کند مسئولیتی متوجه ما نمی باشد.

کاربران درصورت نیاز به سرویس های مربوط به انواع میزبانی خود ملزم به تمدید به موقع آنها (حداقل یک ماه قبل از انقضاء) و پیگیری انجام تمدید می باشند و در غیر اینصورت مسئولیتی در مورد نگهداری و ارائه هر نوع اطلاعات از تاریخ انقضاء متوجه ما نمی باشد.

مسئولیتی نسبت به اشتباهات احتمالی خریدار از جمله تغییر یا حذف هر نوع اطلاعات و ... متوجه ما نمی باشد.
تضمینی در وجود بکاپ اطلاعات از تاریخ مورد نیاز کاربر وجود ندارد.
تغییرات روی سرور های هاست اشتراکی روی سایت ما اطلاع رسانی می شود و تضمینی روی عدم تغییر سرور یا آی پی های مربوطه ویا نسخه نرم افزار های موجود وجود ندارد.

مشخصات سرویس ها که در سایت درج شده است ممکن است در مواردی بروز نباشند و درصورتیکه کاربری نیاز فنی خاصی دارد حتما باید قبل از خرید در مورد آن تیکت بزند و هماهنگی های لازم را با بخش فنی و فروش انجام داده باشد در غیر اینصورت مسئولیتی متوجه ما نمی باشد و مغایرت نیاز کاربر و وضعیت موجود سرویس بعنوان مشکل فنی قابل قبول نمی باشد.

میزان کیفیت و کمیت ارائه خدمات شامل هیچ تضمین نمی باشد و هیچ گارانتی در مورد مطابقت نیاز کاربر و سرویس ارائه شده (مانند نسخه نرم افزار خاص، قابلیتی خاص و تمامی موارد مشابه) وجود ندارد و ارائه نمی گردد و مشکل فنی تلقی نمی شود و شامل عودت وجه نمی شود.



آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

<< بازگشت