پشتیبانی آنلاین به معنای پشتیبانی با استفاده از نرم افزار تیکتینگ وب سایت و بصورت آنلاین می باشد.
منظور پشتیبانی از طریق چت و یا پاسخگویی لحظه ای نمی باشد.
تیکت هایی که پاسخ آنها قبلا در بخش آموزش توضیح داده شده است پاسخ داده نخواهد شد.
به تیکت هایی که با حروف فارسی تایپ نشده اند پاسخ داده نمی شود و بسته می شوند.
پاسخگویی به تمامی تیکت های فنی 2 تا 72 ساعت می باشد و در ایام تعطیل و پنجشنبه ها پشتیبانی ارائه نمی شود.
تیکت هایی که توسط کارشناس پشتیبانی لایه یک قابل حل نباشد به کارشناس لایه دو ارجاع می شود و زمان پاسخگویی بیشتر خواهد بود.
پاسخ دهی به تیکت های مالی و فروش در ساعات اداری می باشد.
پشتیبانی فنی فقط از طریق تیکت بوده و بصورت تلفنی ارائه نمی شود.
تغییرات کلی روی هاست/سرویس حدود 72 ساعت پس از درخواست در روزهای کاری ارائه می شود.
ارسال تیکت های با موضوع تکراری باعث تسریع در پاسخگویی نخواهند شد.
این نوع تیکت ها تجمیع و در آخر صف پاسخگویی قرار خواهند گرفت.
پشتیبانی فقط در موارد مربوط به هاست انجام می شود و شامل عیب یابی و رفع ارور های نرم افزار ها / اسکریپت های نصب شده (مانند وردپرس، جوملا و ...) نمی باشد.
پشتیبانی فقط روی پلانهایی ارائه می شود که در مشخصات آنها روی سایت این موضوع ذکر شده باشد.
پشتیبانی روی هاست های با پرداخت ماهیانه ارائه نمی شود.
- صفحه اصلی
- ناحیه کاربری
-
فروشگاه
- مرور همه
- هاست نامحدود پرسرعت ایران
- هاست نامحدود فوق پرسرعت آلمان
- هاست ویژه فنلاند با امکانات حرفه ای
- فروش ویژه نمایندگی سی پنل فنلاند
- هاست فوق ارزان ایران بدون راهنمایی و آموزش و عودت وجه + 99 درصد آپتایم و با کیفیت
- هاست فوق ارزان آلمان بدون راهنمایی و آموزش و عودت وجه + 99 درصد آپتایم و با کیفیت
- هاست حرفه ای لینوکس سی پنل ایران با پشتیبانی
- هاست حرفه ای لینوکس سی پنل آلمان با پشتیبانی
- هاست ارزان دایرکت ادمین ایران SSD
- هاست ارزان دایرکت ادمین آلمان NVMe با قابلیت میربانی چند دامنه
- هاست استاندارد سی پنل پرسرعت ایران
- هاست استاندارد سی پنل پرسرعت آلمان
- هاست آلمان NVMe وردپرس، فروشگاهی و حرفه ای
- ثبت دامنه جدید
- انتقال دامنه
- اطلاعیه ها
- مرکز آموزش
- وضعیت شبکه
- بازاریابی
- تماس با ما
-
بیشتر