×

هاست نامحدود آلمان | هاست نامحدود ایران | هاست فوق ارزان از فقط سالی 95 هزار تومان
فروش ویژه: 20 درصد تخفیف روی خریدهای جدید با پرداخت سالیانه علاوه بر دو ماه رایگان | کد تخفیف jan25

پشتیبانی آنلاین و استفاده از تیکت پرینت

  • عدم پاسخ, پشتیبانی ضعیف, پاسخ دیر, تاخیر درپاسخ, پشتیبانی کند
  • 11

پشتیبانی آنلاین به معنای پشتیبانی با استفاده از نرم افزار تیکتینگ وب سایت و بصورت آنلاین می باشد.
منظور پشتیبانی از طریق چت و یا پاسخگویی لحظه ای نمی باشد.

تیکت هایی که پاسخ آنها قبلا در بخش آموزش توضیح داده شده است پاسخ داده نخواهد شد.
به تیکت هایی که با حروف فارسی تایپ نشده اند پاسخ داده نمی شود و بسته می شوند.

پاسخگویی به تمامی تیکت های فنی 2 تا 72 ساعت می باشد و در ایام تعطیل و پنجشنبه ها  پشتیبانی ارائه نمی شود.

تیکت هایی که توسط کارشناس پشتیبانی لایه یک قابل حل نباشد به کارشناس لایه دو ارجاع می شود و زمان پاسخگویی بیشتر خواهد بود.

پاسخ دهی به تیکت های مالی و فروش در ساعات اداری می باشد.

پشتیبانی فنی فقط از طریق تیکت بوده و بصورت تلفنی ارائه نمی شود.

تغییرات کلی روی هاست/سرویس حدود 72 ساعت پس از درخواست در روزهای کاری ارائه می شود.

ارسال تیکت های با موضوع تکراری باعث تسریع در پاسخگویی نخواهند شد.
این نوع تیکت ها تجمیع و در آخر صف پاسخگویی قرار خواهند گرفت.

پشتیبانی فقط در موارد مربوط به هاست انجام می شود و شامل عیب یابی و رفع ارور های نرم افزار ها / اسکریپت های نصب شده (مانند وردپرس، جوملا و ...) نمی باشد.

پشتیبانی فقط روی پلانهایی ارائه می شود که در مشخصات آنها روی سایت مشخصا این موضوع "با پشتیبانی" ذکر شده باشد.

پشتیبانی روی هاست های با پرداخت ماهیانه ارائه نمی شود.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت